Pajzsmirigy RFA kezelés

A pajzsmirigy jóindulatú dagnatainak (struma göbök) altatás és vágás nélküli kezelési lehetősége a rádiófrekvenciás abláció. A beavatkozás során helyi érzéstelenítésben vékony elektródát vezetünk a struma göbbe, majd azt felmelegítve a göb elhal, majd néhány hónap alatt a mérete csökken, nagyrésze felszívódik, így a későbbiekben már panaszt nem okoz, tovább növekedni nem tud.

A pajzsmirgy göbök rádiófrekvenciás ablációjának előnyei a hagyomás, nyitott műtéti kezeléssel szemben:

Az eljárást 2006-ban vezették be jóindulatú pajzsmirigy göbök okozta problémák megoldására. Hamar népszerű lett, hiszen ugyanolyan eredményes, mint a nyitott műtét, csak az RFA nem okoz kozmetikai problémát a nyak elülső részén.

A strúma göbök általunk kínált kezelési lehetősége – a nyitott műtéttel ellentétben – nem igényel altatást, és kórházi ápolást sem.

A RFA kezelés legnagyobb előnye, a fentiek mellett, a szövődmények kisebb száma, még azoknál a Pácienseknél is, akiknek több társult betegsége is van. A kezelés minimális kényelmetlenséggel és kis fájdalommal jár, szövődmények pedig igen kis százalékban fordulnak elő. A beavatkozás helyi érzéstelenítésben történik, helyén csak egy apró szúrás látszik majd, így esztétikai problémát sem okoz. A bőrön keresztül végzett RFA kezelés esetében Önnek csak néhány órát kell nálunk töltenie, szemben a nyitott műtéttel. Mind a beavatkozás, mind a felépülési idő rövid, így a Páciensek gyorsan visszatérhetnek mindennapi életükhöz, munkájukhoz.